Ośrodek Psychoterapii „Dąbrówka” w Gliwicach

fotMircea Ploscar z Pixabay

dahlias-4559851_640.jpg Grupa prowadzona w podejściu  psychodynamicznym. Polega ono na analizie wątków biograficznych celem nabycia świadomości przyczyn problemów i objawów, aby można było świadomie pracować nad ich zmianą.

Spotkania raz w tygodniu pozwalają na stopniowe wprowadzanie zmian w życie na podstawie poruszanych na sesjach tematów, a grupa daje możliwość szerszego spojrzenia na problemy i ich przyczyny w większym gronie.

Praca nad sobą w grupie odbywa się stopniowo, w indywidualnym tempie, a kończy się w momencie odczuwanym przez pacjenta jako właściwy.

Grupa liczy do 10 osób i jest prowadzona przed zespół terapeutyczny złożony z dwóch lub trzech osób.

Grupa  spotyka się raz w tygodniu w godz. 16.30 - 19.30

Za każdy miesiąc terapii pacjent płaci 340 PLN.

Grupa jest skierowana do osób  dorosłych z  zaburzeniami nerwicowymi , zaburzeniami osobowości, a także zaburzeniami odżywiania

Psychoterapeuci prowadzący:

grupa wtorkowa - mgr Arkadiusz Cieślik, mgr Danuta Łabędź